Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

meguntam félni

meguntam félni

Káli, Kapocs, kék - Augusztus 13. Szombat

2016. augusztus 13. - Lola Welbach

 

kálimed

Update!

EZ a jó blogposztkép, Jolánka fotója a hegyoldalukról. Erről van szó.

Szombat este, miután megnéztük a balatoni naplementét, Vova egy szenzációs ábrahámhegyi eseménybe hívott minket, szabadég alatti mulatságba. Bográcsok,  lampionok, letámasztott nagymamától kisbabáig mindenki, kutyák, pasik, csajok, DJ, hatalmas tánc. A táncnál Earth Wind and Fire, September, szóba kerül az Életrevalók film, meg Galamb szinkronja benne, a barátunk, a barátunk kiabáljuk hárman, Maci, Borsó, meg én.  Utána még egy pohár bor és csillagnézés Vováék háza előtt.

Barátok, még barátok! A héten találkoztam Mamintival és Robertoval, akikkel tíz év kihagyás után is nagyon jót beszélgettünk. Péter barátom is felhívott, hogy meghívnak Gyöngy barátommal vacsorázni születésnapom okán. A káptalantóti (volt sznob, de már felhígult) piac meglátogatása után fel Smicu barátomékhoz, akik adnak saját paradicsomukból, kávézás, meghívnak szeptemberi hétvégére. Molnár Csaba olvassa a blogot, képben van - nahát, ezt nem gondoltam volna - de soha nem lájkolja. (mérnem?) Búcsú Jolán barátnőméktől, hazavezetés, mondja a gyerek, hogy ez volt az első nyaralós hétvége külön anyával, mikor anya egyedül csinálta a dolgokat, de jó. Autópálya, énekeljük a September-t, kurva lerobbant kocsimmal veretünk a külső sávban, mesélem a gyerekeimnek, akik szintén barátaim, hogy szerelmes vagyok, nincs titok, nincs tabu. És még mennyi barátom van. Dúskálok. (dúskál, ez jó ige)

Jéghideg vízzel zuhanyozok, a fürdőszoba ablakából a Káli medencét nézem. Ragyogó reggel. Aztán megnézem magam is a tükörben. Szép. Jósorsom Gyöngyvérék (Jolánka) házába vetett, ezek a csodás lények meghívtak hétvégére, a gyerekeim már itt tanyáztak egész héten, én csütörtök este érkeztem. Sötétben felbukdácsolni kocsival a hegyre, mindenki segít felállítani a sátram, én nem a házban alszom. Felettünk a… Erről sokat beszéltünk íráskurzuson Háy Jánossal, hogy hogy lehet leírni olyan dolgot, amit már milliószor leírtak előttünk, ami csodálatos és rendkívüli hatású, és hogy lehet úgy átadni, hogy ne legyen közhelyes. Hogy tudnám leírni, hogy nyári éjszaka a Káli medencében ülök egy hegy oldalában lévő ház teraszán, barátokkal Kőróka bort iszom, hosszú, önkéntes absztinencia után végre rágyújtok, és nézem a Perszeidákat? Sehogy.

 Éjszaka egy nagy állat jár a sátor körül, tompa zajok, félek, a Blair Witch Project fíling, köhögésszerű hangot ad a valami, persze tudom, hogy nem akar bántani, egészen közel rikoltoz egy madár. Reggel kimászok, meglátom, amit este nem. A Káli medencét, napos nyári reggelen. Jolán mondja, hogy őz járt körülöttem, az volt a nagy állat.

Az egyetlen megfelelő létezési forma a Káli medencei élet, ez rég nyilvánvaló. (havanpénzed)

Aztán a Káli Kapocs teraszán ülök a géppel, minden ruhadarab rajtam kékszínű, olimpia fröccsöt iszom, az jó olcsó - én találtam fel, fél deci fehérbor, négy és fél deci szóda, ha a Káli medencében vagyok mindig fehérbort kell innom, Hamvasra hivatkozom magamban, hogy az egyébként is magas mámorszintre dobjunk még egy apró lapáttal -, dolgozom, meg persze a jövés-menést figyelem, az embereket, Perszeidák.  Az égen át habfelhők, szépen lassan, a nap hol süt, hol kicsit nem süt. Minden pont jó. És még Péter is felhívott, hogy V. jobban van!
-
Olyan kerek az egója, mint egy labda, nincs rajta repedés – mondja a szomszéd asztalnál egy szép fiú szép csajának.
Nagy az esemény, a hely híres szakácsa, Karcsi hirtelen itt hagyta a helyet, azt beszélik, hogy most a dombok között kóborol.

Van egy képeslapom a hűtőn, ernyő alatt két kislány sétál vígan az esőben, az van ráírva, hogy „Az én boldog életem”. Mióta meggyógyultam, ezt érzem.

Felmásztunk Mindszentkálla hegyére, a Kopasz hegyre, előttünk a medence, körben a Balaton. Nézzük a felhők árnyékát, vonul a falvak felett. Délután, este két ismerős pasival Szentbélkálla Pegazus kocsma nagy udvara, budapesti jómódúak hemzsegnek üdvözült mosollyal, szép gyerekek, kutyák, Audik, Lexusok, worhh. David Yengibarian koncert, megérkezik a művész nagy örmény aurájával, hátán dobozban hozza a harmonikáját, olyan, mint egy kedves teknős. Karcsi szakács nem a dombok közt kóborol ide jött át főzni, össze is ismerkedem vele. Rejtő írta a csávót.

Sokszor voltam már Káli medencézni, most először fizetek én mindenért, eddig, védett kis helyzetem miatt nem is tudtam, hogy milyen drága egy ilyen könnyed hosszú hétvége, pedig most alig éttermezünk. Huss, csak úgy röppenek ki az ötezresek, a pénztárcámból, pedig figyelek. Autópálya matrica, benzin, gyerekek, kaja, kávé, fröcsike, bor, nachos, bodzaszörp. Még nem tudom, hogy kell beosztani a pénzt, ez lenne a feladat.

Cunaminak és Borsónak, a két lánynak a Pegazus buliban megtetszik egy ismerős külföldi házaspár fia, hazafelé a kocsiban írnak is hozzá hirtelen egy csodálatos szerelmes verset:
Óda Jacobo-hoz (szivecske)
Jacobo, Jacobo
kezeden sok a kórokozó
kiskorodban sokat szartál
azóta sem változtattál.
J
acobo, Jacobo,
kertetekben áll egy homokozó,
anyukád kedveli a macinacit,
reméljük, láttad a Maci Lacit.
Jacobo, Jacobo,
szemed fehérje, akár a hó.
Tekints le ránk, szólj hozzánk.
Jacobo, Jacobo,
érteni a magyar szó?
Tetszetős a márkás pulcsid,
de jó, hogy nem hordasz Guccit.
Jacobo, Jacobo,
ez a vers kurva jó.

Buddhista tanító mégsem jön hozzánk lakni, az elvonulások között Budapesten akar lenni. Tehát szeptember közepén költözöm magamhoz.

kali

A bejegyzés trackback címe:

https://meguntamfelni.blog.hu/api/trackback/id/tr7812281809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása