Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

meguntam félni

meguntam félni

Van Dógom – Július 6. Szerda

2016. július 06. - Lola Welbach

nyár

Semmi különös nem történt vasárnap óta. (de) Munka, HÉV, gyerek, itthon, dobozlabirintus, semmit nem találok, káromkodok, állok a dobozok előtt, bután nézek, fogalmam nincs hol van, amit keresek. Ma kocsival mentem Pestre, olyan fáradt voltam, hogy nem mertem sávot váltani a 11-esen, mert azt éreztem, hogy álmodom csak, hogy itt megyek.

Reggel is, este is a ligetvédők megbilincselését, leszíjazását, elhurcolását hallgattam a Tiloson, majdnem megfordultam, hogy odamenjek a hívó szóra. De csak majdnem. (sztem elcseszték, nem így kellett volna ellenállni. okos vagyok a partvonalról)

Mindenki nyaral. Én majd a jövő héten írótáborban. Tegnap Jolánkáéknál voltam, korlátra feltett lábbal rozéztunk a teraszukon, alattunk a Déli pályaudvar vonatai zakatoltak, nagyon jót beszélgettünk. (látszott onnan egy másik ház, ott lakik egy másik barátnőm, látom az ablakát is innen, nagyon beteg, voltam nála vasalni, beszélgetni, most is ott ül a szobában, fiatal nő, tavasszal lett rákos, mi lesz vele, élni fog vagy elmegy) De Jolánnal például arról is volt szó, hogy nem figyelek eléggé az emberekre. Így van!
Ez központi kérdésem.
De már sokszor tudok teljes figyelemmel a másik felé fordulni, és nem a saját feltoluló sztorimat fogalmazni, akarni mondani, most, most közbevágni. – gyűlölöm a közbevágást! utálom, ha valaki beszél, és a másik nem hallgatja végig, különösen, ha baráti a diskurzus, tehát lenne, lehetne tere az igazi, figyelemmel teli beszélgetéseknek - Beszéljetek hozzám, nem fogok közbevágni, hanem üres, befogadó figyelmemmel leszek majd jelen. És azonnal megmondom, ha unom. (a verbális inkontinenciások kibírhatatlanul unalmasak, pedig mennyien van, és sok köztük a kedves ember, de erre már nincs idő)

Mikor kell az új lakásba bevezetnem az internetet? Mennyibe kerül? Ki kell nyomoznom a szolgáltatót.

Ma néztem DM-ben a tusfürdőket. A jó kétszer annyiba kerül, mint a silány. Minden egyes tárgyra, amiért pénzt adok ki figyelnem kell, külön, külön. Tudni, hogy mennyibe kerül. Ez őrület. Meséltem Ilonának, nevetett: üdv a klubban, az emberek így élnek! Üdv. Folyamatosan monitoroznom kell majd a Lidl, az Aldi árait, szórólapjaikat összehasonlítani, osztani, szorozni, és ügyesen beszerezni majd – két- három hét múlva –, saját háztartásom fogyóeszközeit. Jobb minőségű, drágább WC papír a DM-ből, vagy olcsó, ócska a Lidl-ből? Kínzó kérdések! Két hét múlva költözés – elvileg.

A Picasso kiállítást még megnézem. Na jó, meg a Modiglianit.

És tavaszra lesz annyi félretett pénzem – valahogy meglesz – hogy elmegyek Boriékhoz Firenzébe, - még nem voltam - , három napot az Uffiziben fogok tölteni. És kávézni is fogok szenzi kávét, teraszokon.

Olvasói kérdésekre válaszol a blogger rovat:

Hogy fogytam le? – Tejfehérje allergia. Sportolni fogok, s közben visszaszedek pár kilót, ez így nem én vagyok. Olyan guszta, kerekebb akarok lenni, mint voltam.

Gyökeresen megváltoztam? – Igen.

Mi van a hajnali jógával? – Írótábor után kezdem, eddig azért nem volt, mert reggelente egy Van Dógom nevű holland vagy dán illetővel találkoztam. Meg Szexárd közbeékelődése miatt elveszne a bérletből hét nap.

Jól főzök? – Kiválóan. Jolánka férje, Szöcsketestvér szerint, mint egy istennő. Ma este fahéjas barnacukorral töltött, pihekönnyű sárgabarackos gombócot főztem a fiamnak.

Van pasim? – Nem tudom.

Hol dolgozom? – Az FBI-nál.

A bejegyzés trackback címe:

https://meguntamfelni.blog.hu/api/trackback/id/tr912281797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása