Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

meguntam félni

meguntam félni

Zuckerberg nyilvánosságra hozza, ki után sóvárgunk

2015. december 06. - Lola Welbach

nőrókávalgaugen

Leszállt az est, még egyszer, ma utoljára, csekkoljuk a Facebook-on a Titkos Szerelmünket. Akivel valódi viszonyunk - még - nincs, de mindennap nézegetjük. Ő a tökéletes férfi/nő.
Ismerős, ezért lehet időzni az idővonalán, lehet turkálni fényképei közt,  lehet ábrándozni róla. Csak egy kicsit, öt perc az egész, hát nekem is kell valaki, mutass valakit, aki az enyém.
(tessék) (köszi)
Ő káprázatos, izgalmas, és ha bármihez hozzászól, az is mennyire delikát! Ő az, akitől, akibe, akivel. Ha Őt egyszer kezünk közé kaphatnánk, hej de alaposan, atyaég, de mennyire, tövig, a csillagok leesnének az égről,
de mennyire,
annyira.
És a csúnya kis Zuckerberg ezt akarja elcseszni! Félünk, csúnya kis Zuckerberg felfedi titkunk, elszakít minket édesünktől, kedvesünktől, szívbéli mátkánktól…
Pokol bíbor heve emészt minket érte, mint hogyishívjákért az izét, sóvárgunk utána. Milyen ékes, fényes, a mi Facebook szerelmünk, olyan hibátlan, és mennyire, mennyire gyönyörű!
Ő a miénk, akit nem adunk senkinek, soha. Ő a mi drágaszágunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://meguntamfelni.blog.hu/api/trackback/id/tr512281751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bagoly35 2015.12.27. 00:38:24

Zuckerberg egy zseni, én nagyon jó dolognak tartom a Facebookot. :) Hogy csúnya-e, hát mindegy, nekem az szimpatikus, hogy nevet minden képen. (Amúgy állítólag Aspergeres. Mint én. Csak én nagyon nem vagyok zseni. :) )
süti beállítások módosítása