Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

meguntam félni

meguntam félni

Ettől is fél valaki 3. Genufobia

2015. augusztus 27. - Lola Welbach

hogy es ur szobaban

*
A genufóbiás áprilistól októberig alig teszi ki lábát, és vele térdét a lakásból. Mert aki ettől retteg, az, tisztelt olvasó, a térdek látványától fél. Most tartsunk egy szünetet.
Oké, tovább: a genufóbiás egyrészt el akarja kerülni a térdekkel való fájdalmas szembesülést, másrészt azok, rejtélyes ok miatt, vonzzák is a tekintetét. Így van ez: rettegek a mélységtől, mégis valahogy egy erkély szélére sodródtam, bámulok lefelé, és arra gondolok, hogy pont ezt nem kéne csinálni.
A saját térdétől is retteg, kínszenvedés neki egy zuhanyozás. Függönyei mögött egy térdnélküli, de legalábbis mindig takart térdekkel működő világról ábrándozik. Együttérzésem, de örülök, hogy mi nem félünk ettől.
Ne sorvasszuk tovább az agyunkat. Ezért nem is írom meg az edzőruhás emberektől, fenyőfáktól, tortáktól való, szintén regisztrált félelmeket, inkább örömmel jelentem: az őszi szezon nemsokára egy alaposan kifejtett, általános női félelemmel indul, a Másik Nő-vel!

*
- Milord, köszönöm, hogy nem látszik az a dolog, és hogy a mai vizithez nem vette fel a tudjamilyen szalagrendjét!
- Milady kérem, ez természetes. Tudtam, hova jövök.

A bejegyzés trackback címe:

https://meguntamfelni.blog.hu/api/trackback/id/tr9512281733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása