Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

meguntam félni

meguntam félni

Kedves Olvasó! - szolgálati közlemény és előzetes

2015. április 16. - Lola Welbach

ketvilag

Köszönöm, hogy a félelemblog látogatottsága növekszik. Köszönöm a visszajelzéseket, a dicsérő és kritikus szavakkal egyaránt. Remek dolog, mert a két erő egyensúlyba tartja egymást: az elismerések önbizalom-muníciót adnak az íráshoz, a kritikák viszont építenek és megakadályoznak abban, hogy saját nagyszerűségem hatása alá kerüljek.
És ismét ki kell fejeznem hálámat, hogy beszéltek nekem félelmeitekről.
Ma is írtak nekem, és meginvitáltak valahová. Leveleztünk, telefonáltunk, kiderültek a részletek, hogy kik, hova, miért hívnak, és asszem, hihetetlen-misztikus helyre fogok menni, amit alig várok, de főleg azt várom, hogy megírhassam. Már ennyi előzetes információ alapján, tudom mi lesz majd a bejegyzés címe, és persze nem bírok magammal, el kell mondanom (ez tehát egy trailer):
Pina!
Még egyszer köszönöm, hogy megkerestek titkos és nem titkos szorongásaitokkal, a továbbiakban is tegyetek így.
Ne féljetek, ne féljek.

A bejegyzés trackback címe:

https://meguntamfelni.blog.hu/api/trackback/id/tr4212281705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása