Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

meguntam félni

meguntam félni

Nem cseszték el

2015. március 21. - Lola Welbach

FullSizeRender

Amikor a Müpa-ba először megy be az ember, rendkívüli erővel tör rá a felismerés: hát ezt nem cseszték el! Minden tere, nézete, részlete harmonikus és ergonomikus, és arról a gondolatról ad tanúbizonyságot, hogy létezhet olyan világ is – tér - ahol működnek a dolgok. Természetesen és könnyedén. Ahol a dolgok –ez esetben egy épület- azért vannak, hogy jól érezzék magukat az emberek.

Már rég kigondoltam, hogy itt szeretnék lakni. Ismerném minden zugát, egész nap nézném milyen tökéletes és átgondolt minden porcikája, szólna mindig valami klasszikus zene, néha innék kávét, vörösbort, ennék szendvicset, szólna mindig valami könnyűzene, tényleg elhinném, hogy minden pillanat szakrális, nem félelemblogot írnék, hanem Müpa Boldogságblogot és amikor meghalnék, itt kísértenék, homályos foltként rajta lennék a szelfiken, a háttérben, hülye pofákat vágva.

A bejegyzés trackback címe:

https://meguntamfelni.blog.hu/api/trackback/id/tr1412281689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.03.21. 22:32:06

mindet olvastam, és eddig ez fogott meg a legjobban - kerek
süti beállítások módosítása