Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

meguntam félni

meguntam félni

Jó reggelt tavasz

2015. március 21. - Lola Welbach

FullSizeRender(3)

A következőket figyeltem meg: egy negyvenes pár, túrafelszereléssel jött, hálózsák, párna, víz, szivacs. Berendeztek egy kis nappalit maguknak kétszemélyes matracukkal kijelölve a territórium határait, és hat órán keresztül nem mozdultak róla. Az egy-két perces szünetekben, a taps és a váltás alatt, egyébként volt fluktuáció a babzsákokon. Kevesebb hely volt, mint ahányan henteregni akartak, és, talán nem kell külön említenem – de kell –, hogy a nem lesz jó helyem, foglalj nekem is szorongást még Bach páratlan életműve sem tudta felpuhítani a közönségben.
Láttam Anikó asszonyt, férje nélkül. Árnyéka önmagának. Láttam Fassang Lászlót közelről. Rendkívül kedves manóarca van, szerettem volna megölelni, de néhányan visszafogtak és az előcsarnok egyik oszlopához vezettek. Most azt ölelgetem.

A bejegyzés trackback címe:

https://meguntamfelni.blog.hu/api/trackback/id/tr5512281697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása